15/02/2018

Coś na wstęp

Witam wszystkich na moim nowym blogu :)
Nie bardzo wiem, jak zacząć pierwszy wpis, więc przejdę od razu do rzeczy.
Od dawna chciałem założyć bloga, na którym zamieszczałbym wpisy ze spacerów i pieszych wycieczek. Wahałem się, ale w końcu się zdecydowałem
:)


Zamówiłem już nawet krokomierz, który dzisiaj został wysłany. Pozostaje mi jeszcze wyposażyć się w nowy plecak.
Posiadam stronę o spacerach po lesie, ale jej tematyka jest związana z grzybami. Fotografuję je i zamieszczam relacje ze spacerów po lesie. Tutaj natomiast będą umieszczane wpisy ze spacerów i wycieczek niezwiązanych z grzybami.

Mam również bloga rowerowego, na którym można zamieszczać kilometry piesze, jednak nie chcę ich łączyć z kilometrami rowerowymi.
Nie jestem pewien, kiedy zrobię pierwszy, próbny spacer. Zobaczymy, jakie będą warunki pogodowe, czy znajdę czas i ochotę.


To na razie tyle tytułem wstępu. Do zobaczenia w kolejnym wpisie!
;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz