07/05/2023

Nudziawka spacerowa

Niby jest maj, a temperatura bardziej przypomina grudzień lub styczeń.
Zatem na kolejny spacer w nudne, oklepane miejsce było trzeba się ubrać cieplej.
Oraz naładować smartwatcha, bo akurat dzisiaj się rozładował.



Fajnie było w lesie. Kolorowo, zielono, prawdziwie wiosennie (nie licząc zimna).
Niestety krajobraz szpeciło wysypisko śmieci, które w tym miejscu jest od lat.






Nie robiłem zbyt wiele zdjęć, bo wiele razy fotografowałem to miejsce.
Znaczy się "śmietnik" w okolicach Tarnawej Góry.
Nie widziałem żadnych zwierząt, za to słyszałem strzały myśliwych.
Zawsze w takich momentach boję się, że pocisk trafi we mnie.




Buractwo.


Co tu dużo pisać... spacer jak spacer :D
Zastanawiam się, czy jest sens dodawać notki z każdego spaceru, skoro mają bardzo mało wyświetleń i nie są zbyt interesujące.
Zrobiliśmy 5942 kroki, spaliliśmy 234 kcal i przeszliśmy 3.5 km.

2 komentarze:

  1. Skoro piszesz o nudnych, oklepanych miejscach, to dlaczego nie wybierzesz się w inne miejsca?

    OdpowiedzUsuń