15/08/2023

Pomoże ktoś? Niestety, Mazowsze :D

Uff jak gorąco, puff jak gorąco. Trzeba by się wybrać nad wodę.
Nienawidzę się opalać, a leżenie na plaży jest mega nudne.
Ale za to woda jest ciepła, więc skorzystam.

Antoniów

Trasa: Szczekociny - Drużykowa - Starzyny - Psary - Secemin - Żelisławiczki - Miny - Czarnca - Kuzki - WŁOSZCZOWA - Kozia Wieś - Oleszno - Zabrody - Budzisław - Wólka - Słupia - Nowa Wieś - Pijanów - Jakimowice - Grodzisko - Radoszyce - Jacentów - Ruda Maleniecka - Dęba - Nowy Kazanów - KOŃSKIE - Bębnów - Morzywół - Gowarczów - Korytków - Stare Pole - Kamienna Wola - Kotfin - Rozwady - Lelitek - Brzuśnia - Brzustowiec - Augustów - Drzewica - Zakościele - Żardki - Domaszno - Odrzywół - Wysokin - Żdżarki - Wólka Magierowa - Nowe Miasto nad Pilicą - Łęgonice - Domaniewice - Lubocz - Rzerzyca - Liciążna - Inowłódz - Teofilów - Spała - TOMASZÓW MAZOWIECKI - Smardzewice - Twarda - Bukowiec nad Pilicą - Małe Końskie - Marianka - Radonia - Strzelce - Sulejów - Przygłów - Włodzimierzów - Łęczno - Dorotów - Stobnica - Paskrzyn - Ręczno - Zbyłowice - Bąkowa Góra - Dęba - Majstry - Przedbórz - Rączki - Dobromierz - Jeżowiec - Stanowiska - Kolonia Pilczyca - Pilczyca - Kluczewsko - Brzeście - Międzylesie - WŁOSZCZOWA -  Kuzki - Czarnca - Secemin - Psary - Starzyny - Drużykowa - Szczekociny

"Kurde nie zdążyłem!"

Liczyłem na jakąś fajną, daleką trasę, a nie nudne smażenie się na słońcu.
Początkowo wcale nie byłem zadowolony z wyjazdu.
Jednak było jasne, że powrót do domu odbędzie się odpowiednio dłuższą trasą.
Woda ciepła, to się pokąpałem dwa razy. Założyłem ręcznik, by nie piekła skóra kolejnego dnia po przebywaniu na spalającym słońcu.



Na koniec pobytu nad wodą oczywiście lody, oczywiście czekoladowe.
Na plaży byliśmy 1:20 i zdążył mnie jeszcze ukąsić jakiś owad.
Potem przebierka i jedziemy w kierunku Nowego Miasta nad Pilicą.


Kąpielisko nad Pilicą w Nowym Mieście




Pierwszy raz w życiu przekroczyłem samochodem granice województwa mazowieckiego tak daleko.
Tylko 84 km od Warszawy.
Jak to w mazowieckim, zaraz pojawili się mistrzowie kierownicy z rejestracjami WF i WE, którzy zaczęli kozaczyć i wyprzedzać nie tylko mnie, ale też 5 innych samochodów naraz i jechali szybko jak debile.
W miejscowości Wólka Magierowa minęliśmy rozbity samochód w rowie z krakowską rejestracją i zniszczone barierki.
Nie znalazłem informacji, co dokładnie się stało.




Zatrzymaliśmy się w Nowym Mieście nad Pilicą, by porobić zdjęcia.
Najpierw na kąpielisku miejskim, gdzie też była masa ludzi.
Leży tuż obok budowanego jeszcze Parku Nadpilicznego.
Później zajrzeliśmy do kościoła, w ostatniej chwili, bo już zamykali.


Kościół Opieki Matki Bożej Bolesnej z 1856 r.




Łęgowice


Domaniewice


Przebrałem się w świeżą bluzkę, bo pobrudziłem się lodem i nawet o tym nie wiedziałem.
Potem w kierunku Tomaszowa Mazowieckiego.
Zamiast nadrabiać kilometry w kierunku Rawy Mazowieckiej, pojechaliśmy prosto w kierunku Rzerzycy.


Liciążna


Akcent grzybowy też być musi.

Za miejscowością Liciążna zatrzymaliśmy się na fajnym, leśnym parkingu, żeby obejrzeć mapę.
Wyszło na to, że jedziemy dobrze i nie było potrzeby robić okrążenia innymi drogami.
Poszedłem przy okazji w krzaczki i wyskoczyły mi grzyby.




Spała

W samym Tomaszowie Mazowieckim szukaliśmy stacji paliw, żeby zjeść hot-dogi.
Zatrzymaliśmy się na Orlenie, ale tam dopiero wstawili świeże parówki i trzeba czekać, a do tego ludzi od zasrania, więc nie czekamy i jedziemy.
W Przedborzu byliśmy na kolejnym Orlenie, ale tam było pusto i wszystko zeżarli :(
No trudno, trzeba się było obejść bez jedzenia.
Cała trasa miała 332.7 km.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz