10/02/2019

Ciepło było, to wyszedłem :)

W końcu zrobiło się ciepło, fajnie i przyjemnie.
Stopniał ten durny śnieg, chociaż ma wrócić po niedzieli razem z mrozem. Nareszcie wyszło słonko :)

 

Może na zdjęciach go nie widać, bo się zachmurzyło – jednak słonko było.
Wyszliśmy dzisiaj w okolice Bógdału się przejść na nieco więcej.

 

 
Szybko po rozpoczęciu marszu pojawiło się stadko jeleni – niestety mogłem je tylko uchwycić zoomem.
No ale są i to ważne :) 


Coś mi się jeszcze w aparacie przestawiło (nawet o tym nie wiedziałem) i zdjęcia zrobiły się w większym rozmiarze i gorszej jakości. Nie wiem, co to :(
Przez cały spacer poruszałem temat motoryzacji i kupna samochodu używanego.
Mam zamiar sobie kupić Opla Corsę B i szukam już fajnego egzemplarza, ale na internecie są głównie trupy z blachą do poprawek :(
Cóż, może się znajdzie u jakiegoś dziadka :)
Zrobiliśmy 8493 kroki, spaliliśmy 335 kcal i przeszliśmy 5 km.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz