14/04/2019

Urodziny Palmowe

 Niedziela Palmowa, tak więc w kościele dzisiaj byłem z palmą.
Akurat dzisiaj wypadają moje 22 urodziny. Jak ten czas leci! Dodatkowo dzisiaj wypada także rocznica Chrztu Polski. Cóż za zbieg okoliczności :D
Dostałem przynajmniej życzenia i 50 zł – zawsze będzie dokładka do samochodu.

 

Ale sucho w lesie :(
 


Wpadliśmy dzisiaj na Tarnawą Górę. Miejsce oklepane i znane, ale zawsze.
Podjąłem jak zwykle rozmowę na temat samochodów :)


Również susza

Pomimo ostatnich opadów, w lesie było bardzo sucho.
Jeśli nie będzie więcej padało, to słabo będzie w tym roku z roślinnością i z grzybami.


Doszliśmy prawie do Rędzin, więc odwrót

Widziałem żurawie szybujące jakieś 2 km nad ziemią. Nie wiedziałem, że latają tak wysoko.

I to jest właśnie polska kultura. Najlepiej wywalić śmieci do lasu. Co za naród :(

Doszliśmy pod Rędziny i zawróciliśmy się.
Było ładnie i słonecznie, ale wiatr mroźny.
W tym samym miejscu, co zawsze leżały śmieci.
Powiesiłbym za jaja gnoja, który to wyrzucił do lasu. :(
Zrobiliśmy 8323 kroki, spaliliśmy 328 kcal i przeszliśmy 4.9 km.

1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego, a zaśmiecającym las przykuć do drzew.

    OdpowiedzUsuń