15/12/2019

Media Expert... dość!

 Czym by tu zacząć… jak to niedziela, wypad do lasu na spacer.
Nie przeszkadzał nam wiatr ani okresowe opady deszczu.
Parasoli nie braliśmy i nie było na szczęście takiej potrzeby.
Przybyliśmy w okolice Dzierzgowa.

 

W oddali widać kościół w Dzierzgowie

 

Ciężko szło się po rędzinie, bo buty się ślizgały.
Nie mam ochoty ich myć, więc zszedłem na trawę.
Widziałem w oddali kościół w Dzierzgowie.

 

Ponownie widać kościół w Dzierzgowie

Przyszedł czas na włączenie ulubionej stacji – RMF FM :D
Nie dowiedziałem się jednak z faktów niczego ciekawego.
Prognoza pogody też nie napawała optymizmem.
Musieli też jak zwykle puścić niesamowicie wkurzającą, natrętną reklamę, której mam już powyżej uszu – miliony prezentów, miliony uśmiechów. Media Expert. E, prezenty expert! No zwariować można.
Dalej idąc lasem spotkaliśmy nielegalne wykopaliska piachu i tonę śmieci.
Były też sarenki, które jednak zwiały.
Aby nie było mi zimno, pod kurtkę włożyłem grubą bluzę.
Z czasem jednak było mi w tym za gorąco i musiałem się rozsunąć.
O 16:00 włączyłem znowu radio i znowu nie dowiedziałem się niczego ciekawego.
No dobra, mówili o podwyżkach cen prądu, alkoholu i papierosów.
Z tym prądem to już złodzieje, ale papierochy to tam mogą sobie drożeć albo alkohol. Nie moje zmartwienie. :)
Zrobiliśmy 6805 kroków, spalając 268 kcal i robiąc 4 km.

2 komentarze:

  1. Szkoda, że jedzenie też będzie drożało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co poradzisz… co roku będzie drożej. Taką władzę sobie Polacy wybrali, więc będą ruchani w dupsko.

      Usuń