23/07/2023

Radomsko raz kolejny

Musiałem dzisiaj znów zawieźć mamę do pracy, z tego względu trasa nie była daleka.
Ale mi to nie przeszkadza. Innym razem pojedzie się naprawdę daleko.



Trasa: Szczekociny - Tęgobórz - Małachów - Nakło - Paulinów - Lelów - Drochlin - Celiny - Podlesie - Bolesławów - Stanisławów - Przyrów - Aleksandrówka - Święta Anna - Lipie - Nowa Wieś - Kolonia Raczkowice - Raczkowice - Cielętniki - Michałopol - Ciężkowice - Wojnowice - Górka - Gidle - Niesulów - Zagórze - Ojrzeń - Budy - Wygoda - RADOMSKO - Bogusławice - Madalin - Kościelec - Rudniki - Konin - Wancerzów - Mstów - Zawada - Małusy Wielkie - Zagórze - Lusławice - Czepurka - Piasek - Janów - Ponik - Apolonka - Bystrzanowice - Lgoczanka - Lgota Błotna - Ślęzany - Staromieście - Lelów - Paulinów - Nakło - Małachów - Tęgobórz - Szczekociny


Skierowaliśmy się drogami, którymi pojechałem sam 2 tygodnie temu.
Dopiero o 16:00 się wyjechało. To za późno, by odbyć dalszą wycieczkę.


E75


Na chwilę wstąpiliśmy do sanktuarium w Gidlach i ruszyliśmy do Radomska.
Tam poszło się na bardzo dobre lody do lokalu Gelateria Fragola.
Wziąłem czekoladowe i kinder joy, ale widziałem też o smaku jogurtu wiśniowego, melona, mięty czy smerfowe. Ogólnie dużo tych smaków.




Następnie przyjemna jazda autostradą A1, tudzież drogą międzynarodową E75.
Miał być przystanek na hot-dogi na BP, ale nie było już czasu.
W sumie był, ale w każdej chwili mogła zadzwonić mama, a my daleko od domu.
Cała trasa miała równe 174 km.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz