09/07/2023

Za swoją radą pojechałem

Dziś taka krótsza i niezbyt fascynująca notka.
Od tygodnia trzyma mnie choroba, ale to nie zatrzyma mnie w domu.
Ciepła, słoneczna niedziela spędzona w pokoju to katorga.

Trasa: Szczekociny - Drużykowa - Starzyny - Wólka Starzyńska - Brzostek - Wolica - Kuczków - Koniecpol - Stary Koniecpol - Luborcza - Ulesie - Olbrachcice - Święta Anna - Lipie - Nowa Wieś - Raczkowice Kolonia - Raczkowice - Cielętniki - Ciężkowice - Wojnowice - Górka - Gidle - Pławno - Gidle - Niesulów - Zagórze - Budy - Wygoda - RADOMSKO - Kietlin - Bugaj Zakrzewski - Łagiewniki - Zakrzew - Kodrąb - Granice - Strzelce Małe - Wierzbowiec - Przedbórz - Rączki - Dobromierz - Jeżowiec - Stanowiska - Koprusza - Kolonia Pilczyca - Pilczyca - Kluczewsko - Brzeście - Międzylesie - WŁOSZCZOWA - Kuzki - Czarnca - Secemin - Psary - Starzyny - Drużykowa - Szczekociny

Aha, fajnie :D


Nie miałem żadnego konkretnego pomysłu na trasę.
Wymyśliłem ją na szybko i wyjechałem dopiero po 17:00.
Sam, ponieważ tata poszedł spać, a ja z tego powodu nie będę siedział w domu.


Nowa Wieś

Zabrałem sobie wodę do picia, potrzebne rzeczy i to tyle.
Pierwsza niespodzianka drogowa czekała mnie już w Kuczkowie, gdzie okazało się, że będzie robiona nowa nawierzchnia.
Dalej już było normalnie.


Radomsko


Z ciekawości skręciłem do miejscowości Nowa Wieś.
Ciekawiło mnie, dlaczego zawsze jechało tędy tyle samochodów, gdy miałem postój z tatą.
Dojechałem do Raczkowic i odkryłem, że tędy się omija remont drogi przez Dąbrowę Zieloną.


Czas na postój.


Niedaleko Radomska czekała mnie następna niespodzianka drogowa.
Tym razem droga w remoncie i przejazd zamknięty.
Musiałem zawrócić i pojechać drogą w kierunku miejscowości Kotfin.
W Radomsku postałem chwilę i ruszyłem do domu przez Przedbórz.




To była jazda typowo dla samego jechania, bo znałem dzisiejsze drogi dosyć dobrze.
Cała trasa miała 176.4 km.
Mimo, że nudna i nic sensacyjnego nie widziałem, to fajnie, że nie zmarnowałem całego popołudnia przez komputerem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz